fbpx

FAQ – Vanliga frågor

Jag har lagt en beställning men inte fått en orderbekräftelse?

När du lagt en beställning hos oss skickas automatiskt en orderbekräftelse till den e-postadress du uppgett. Detta är ett kvitto och en garanti på att ordern har gått igenom.

Kontrollera att du uppgett korrekt e-postadress och att orderbekräftelsen inte hamnat in din skräppost och kontakta vår kundservice om du inte fått en orderbekräftelse från oss.

Vilka olika betalningsalternativ finns?

Vi har Klarna som primär betalningstjänst, du kan välja mellan följande betalningssätt:
• Kortbetalning med VISA eller MasterCard.
• Delbetalning via Klarna.
• Faktura via Klarna med 14 dagar som betalningsvillkor.

Du kan också välja att betala med Swish eller PayPal. Om du vill använda något av de alternativen klickar du på “välj ett annat betalsätt” som står under fältet för telefonnumret.

Hur använder jag en rabattkod?

Eventuella rabattkoder anges och avdrages i kassan. Observera att rabattkoder vanligtvis endast gäller ordinarie priser och ej går att kombinera med andra erbjudanden.

Hur kontakta jag er kundtjänst?

Du når vår kundservice via e-post info@bylinen.se.

Vad är fraktkostnaden?

Vi erbjuder fri frakt på ordrar inom Sverige.

Hur lång leveranstid har ni?

Normal leveranstid är 1-5 dagar inom Sverige.

Hur länge ligger paketet kvar hos mitt ombud innan jag måste hämta ut det?

Du har 14 dagar på dig att hämta ut paketet hos ditt PostNord-ombud. Efter det går paketet i retur till oss och vi blir tvungna att debitera en avgift för hantering av outlöst försändelse (150 kr).

Vilka leveranssätt har ni?

Vi bjuder på frakten och erbjuder leverans till närmsta ombud via PostNord.

Vilka länder levererar ni till?

Vi levererar till alla skandinaviska länder.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.

SEK Swedish krona
EUR Euro